Jump!

Saltul meu catre lumea virtuala!

Am inceput sa ma gandesc la un blog din vara cand am simtit nevoia ca lucrurile pe care le descopar sa nu le tin numai pentru mine si el. O vacanta in Spania iti da multe subiecte de discutie si mult timp sa le povestesti cunoscutilor. Intoarsa inapoi acasa am intrat in cotidian si tot ce vroiam sa impartasesc si-a pierdut treptat intensitatea. Mi-e greu sa tin un jurnal de calatorie pentru ca imi place sa profit de fiecare minut al vacantei. Viitoarea escapada va fi una povestita la sosire cu intensitate pura, aici.

Am fost determinata de puterea exemplului, adica de un nou prieten cunoscut in lumea reala si apoi, mai mult, in lumea virtuala. Am realizat ca sunt multe de comunicat si ca este forma cea mai rapida de a transmite o stare, un gand, o idee.

Mark your way!
Silver

2 Răspunsuri to “Jump!”

  1. takeda Says:

    bine ai venit in lumea celor care n-au ce face!🙂

  2. silverkit Says:

    Bine te-am gasit! :))

    Deja ma framanta cateva subiecte, mai serioase🙂. Urmatoarea data cand n-am ce face ma gasesti aici. Revin.

    silver. out of office 5 days.

Lasă un răspuns

