Prima zi de scoala…la serviciu

Suna ceasu, toarce motanelul, iubitul ma intreaba de ce nu dorm noaptea…ma uit pe geam, e totusi dimineata, ora la care trebuie sa ma trezesc. Fac un efort, ma ridic si incep sa frezonez o melodie din trecut. M-am intors in timp? Nu, e luni azi si e prima zi de scoala la serviciu…imi vine iar sa fredonez si imi amintesc ce mormai, e slagarul Spune-mi. Ciudat, de ce astazi si de unde vine?

Fara sa vreau ma introduc in nostalgia trecutului, a primei zile de scoala. Se potriveste perfect. Afara ploua, e intuneric, e frig si raceala mea e pe trecute…normal, a inceput scoala!

Plec, aglomeratie..intarzii…ma-ntalnescu cu seful la usa…ce sa-i spun…aaaa..”Buna dimineata domn’ Profesor!”. A mers, am zambit, am glumit, mi-am facut intrarea in clasa. Colegii, care mai de care mai zgribulit. Nu s-a dat drumul la caldura in scoala inca. E-mail, send&receive, adunarea la careu (sedinta de dimineata), temele (lista de prioritati)…e totul ok.

Imi revine iar in minte slagarul „Spune-mi” si trebuie sa aflu cine il canta, imi sopteste colega de banca – „Monica Angel” – UAU – search Youtube, asta-i:

Cerbul de aur din ’96 – Monica Angel castiga trofeul. Aveam 16 ani frumosi si greu de stapanit🙂.

Ziua revine la normal, dar tonusul ramane. Un curios ma intreaba cum de sunt asa de energica intr-o zi de luni. De fapt, pentru mine, a fost prima zi de scoala…la serviciu. O zi care mi-a reconfirmat ca pentru a fi fericit e foarte important sa fii fericit!

Keep it simple!
Silver

Lasă un răspuns

