5 zile de intrebari

Mi-am propus sa dezbat cateva subiecte, intotdeauna mai multe decat pot. Incep sa-mi revin dupa turul de forta din Bucuresti. Energia intra in simturi si voi incepe sa scriu despre pup-upurile care le-am primi in acest timp. Deci catinel catinel voi scrie de subiectele de mai jos intr-o ordine dezordonata, bineinteles alta de cea scrisa.🙂

 

  1. Rebranding TVR si CEC Bank, CFR cand?
  2. Analiza Tranzactionala – tu ce eu esti?
  3. Batranica din tren
  4. Celulele stem ne pot scapa de cancer ?
  5. Diaspora intoarsa acasa – schimbare de atitudine?
  6. Gospodinele
  7. Fabrica de stiluri de viata – Advertising Show
  8. Bucurestiul nostru
  9. Contractul de echipa, mai important decat cel de casatorie.
  10. Initiatiativele CSR – facem pasi mai mari
  11. Comunicarea de brand in interiorul companiei

Va urma…

 

Kip it simple?🙂

Lasă un răspuns

