Bucurestiul nostru

Mai este Bucurestiul al bucurestenilor? Sau e invadat de provincie? O gramada de trafic pe care esti dispus sa il suport pentru ceva la schimb, ca de..asa se face la o negociere cinstita. Am incercat sa negociez cu nepotelul meu in seara asta o paleta de tenis care vroia sa o ia acasa. Am vrut sa-i dau o jucarie in schim…eu chiar credeam in negocierea asta, sincer…eram tare. Sa vezi ce mi-a zis, si are doar 3 ani…”Imi dai 2 palete…”. Adica cum!? Cam asa si cu Bucurestiul…inainte sa primesti ceva..dai de 2 ori mai mult, ai de 2 ori mai putin timp al tau si de 2 ori mai mult stres.

Cum e sa iei un taxi cand ploua afara? Care taxi????? Sau sa chemi un prieten sa te ajute? Pai intr-un orasel te poti baza si incurca pe unul pe altul si te uraste o zi, dar in Bucuresti risti sa-ti faci prietenii dusmani pe tema asta. Cand e un accident in trafic la iesirea din Bucuresti, la ce te gandesti prima oara? Cat tine blogajul sau cati si-au pierdut viata?

Bucurestiul inseamna timp, timp castigat sau timp pierdut. Eu castig dezvoltare, dar daca stai prea mult acolo dezvoltarea deja capata un aer de poluare, intristare, neimplinire…timpul castigat devine timp pierdut.

Pana acum cativa ani uram de-a dreptul Bucurestiul si il priveam ca un oras plin de infractiune, murdar si aglomerat. De cand sunt conectata cu mai multi prieteni care au preferat Bucurestiul am inceput sa-i dau sanse. Descoper schimbari de fiecare data cand ma intorc in capitala. De data asta l-am vazut mai curat…sper ca data viitoare sa mai vad ceva…

2 Răspunsuri to “Bucurestiul nostru”

  1. takeda Says:

    I live it every day!

  2. silverkit Says:

    Iti doresc sa fii sanatos pe toate planurile si sa ne vedem candva in Bucuresti si sa-ti spun ce-mi mai place la el..si sa vorbim numai despre asta. Si tu sa-mi spui de ce preferi sa stai acolo…numai de bine..ca de rau..se termina blogul🙂

Lasă un răspuns

