Initiativele CSR

Din ce in ce mai mult se dezvolta trendul CSR. Ii spun trend pentru ca mai e putin si se creaza o linie vestimentara pe tema asta. Daca acum 4 ani CSR (responsabilitate sociala corporatista) era un termen relativ cunoscut, astazi este la moda. Asocierea brandului cu o cauza nobila isi pierde din valoare datorita multitudinii de campanii din ultima perioada. Unii o transforma intr-o campanie de PR, cand ar trebui sa ramana in zona promovarii mesajului din spatele vedetei care il reprezinta, un exemplu bun rau este acesta: http://iqads.ro//images/Mihaela_Radulescu_AntiFumat/Mihaela_Radulescu_Stop_Fumat1.jpg
Cine s-a gandit la campania asta nu stiu daca a prevazut cum o va sustine….deja ma inspaimanta ca Ministerul Sanatatii promoveaza idei aparute la un pahar.

Intre timp am cunoscut si sustinatorul initiativei CSR a politiei capitalei care spune asa:

si

Explozie de entuziasm pentru mine. Am aflat ca din pacate spoturile sunt greu de promovat pentru ca buget e inexistent si ca pe tv apar la ore imposibile. Imi place sa cred ca functioneaza conceptul „da mai departe” si ca mesajul va ajunge la tinta sau sponsorii vor colcai in curnad si acesta campanie isi va gasi exact promovarea de care are nevoie.

Tot in aceeasi zona de combatere a criminalitatii este spotul celor de la metropolitan police
Pune accentul foarte bine pe responsabilizarea celor care detin o arma. Eu as adapta conceptul si pentru ganduri si cuvinte.

In aceiasi ordine ironica de idei colectia de toamna-iarna se lanseaza la confernita CSR ce urmeaza sa aiba loc pe 20-21 octombrie:
http://www.csr08.ro
Intrare: 750 euro

Sunt de partea campaniilor CSR si sper sa fie din ce in ce mai multe, fara ca mesajul sa fie deviat de compania, personalitatea care il sustine.

N-ai o tigara?

4 Răspunsuri to “Initiativele CSR”

  1. takeda Says:

    lucrarea mea de diploma a fost intr-o oarecare masura pe tema asta… am crezut in mod real in treaba asta. acum o vad ca pe un element sofisticat de PR si, in anumite situatii, de tax deduction (daca e vorba de sponsorizari). nimic nu e gratis si in consecinta nu cred ca putem vorbi de buna credinta autentica. cu siguranta face bine la brand equity.

    parerea mea🙂

  2. silverkit Says:

    lucrarea mea de diploma a fost „campanie de imagine in limbaj cinematografic” si am studiat chiar un proiect multimedia care se desfasura la facultate. N-are legatura cu CSR, dar tot in zona PR, fara intentii ascunse a fost…

    imi pare rau ca nu avem incredere in CSR ca o forma de suport al cauzei.
    dar cand campania nu-si atinge scopul si promoveaza mai mult compania, persoana, etc. simt ca ar mai trebui sa mai fie un judecator, altul decat publicul tinta.

  3. takeda Says:

    bag sama ca esti un mic dictator al🙂🙂🙂

  4. silverkit Says:

    :))

Lasă un răspuns

