La iphonarie

Da, sunt fan iPhone, mi-a intrat in sange…in loc de globule albe am merisoare muscate…Dimineata, pentru ca nu mi-am luat inca o husa de protectie am folosit cel mai fin ciorapel de bumbac pe care l-am gasit in dulap. L-am bagat in geanta si tup in lume. Pacat ca nu merge, l-am blocat. De 3 saptamani duc o lupta continua cu reteaua de telefonie Orange, adica am cautat pana am gasit, un telefon pe care sa-l pot cumpara cu factura si sa mearga pe ambele retele… Iaca l-am gasit la Carrefour si il am in geanta, cu ciorap cu tot. Pentru ca mi-am dorit sa fie complet functional, adica sa accesez iTunes updates mi s-a blocat de tot.
Multe ore petrecute pe net cu articole despre softuri, etc….somn putin. In fine, m-am decis, in 24 ore il pot duce inapoi. Sun la service Bucuresti, spun problema si spun ca vreau sa il retunez. Pana aici discutia a fost amiabila, de aici incolo am devenit un infractor. Faptul ca doresc sa folosesc telefonul la intreaga capacitate ma face vinovata de faptul ca nu mai functioneaza. Ultima fraza, a mea🙂, a fost de genul “Stiu ca stiti despre ce vorbesc, dar va faceti ca nu stiti.”:)) N-am obtinut nimic cu ea, bineinteles….
M-am dus la Carrefour sa-l returnez si dupa ce mi s-a propus varianta cu 2 saptamani in service a aparut varianta ca mi-l primeste daca il aduc in aceeasi stare cum l-am luat…:). Da?????? Super, le-am zis, daca il aduc in stare functionala mi-l primiti? Da, zice, in 48 de ore de la achzitionare. / Deci nu 24? /Nu, 48./Ok. si am plecat, nu inainte sa-mi notez cu cine am vorbit.
La 3 ore dupa, vecinu mi-a rezolvat telefonul. Adica merge din nou in ambele retele si softul e ultima versiune + o multime de aplicatii. Ce sa fac acum, sa-l mai duc inapoi? Mai tine promisiunea fata de mine ca il fac si il dau inapoi ca sa le demonstrez ce stiu fac fara 2 saptamani in service? Care-i rostu fara rost? Mai putin entuziasm si mai multa grija pe viitor! Sure😛

Lasă un răspuns

