Puterea armei

Cand te astepti mai putin atunci ti se intampla sa vezi lucruri pe care poate nu ti le doresti sau poate pentru moment ai uitat ca exista.

Am o frica, daca vad pe cineva ca detine o arma, cutit sau pistol, si nu il foloseste la bucatarie sau in scopul apararii individului, imi inchipui o gramada de chestii care se pot intampla si bineinteles pot fi si eu implicata. Aceasta frica, cred eu, este una normala, de autoaparare. Dar intrebarea este de ce sa apara cand ar putea foarte bine sa nu existe.

Ieri am avut o zi foarte aglomerata si cu evenimente interesante printre care o anulare de calatorie la Chisinau din cauza expirarii pasaportului. Intorcandu-ma inapoi la serviciu, la un semafor pe la care trec in fiecare zi, dintr-o masina modesta iese un baiat sa scoata ceva din portbagaj. Era lejer imbracat, fara sa imi creeze nici o reactie, pana cand….se apleaca si vad ca are un pistol la centura. In secunda doi mi-a sarit inima..si nu era indreptat inspre mine, dar pur si simplu exista la un metru de mine.

Plecand de la semafor, eu eram in spate cu masina, ma mananca sa merg dupa el, bineinteles continuandu-mi drumul….si imi vin o multime de intrebari: O fi un super smecher de cartier? E politist sub acoperire? Ii place doar sentimentul de putere falsa?

Politist am spus ca nu era pt ca avea un detector de radar la masina, a golan nu prea arata, cel putin nu in viziunea mea asupra detinatorilor de arma.

Bun, cu ce am ramas….cu un sentiment de frica si agresiune si in acelasi timp…mi-am amintit de campania aceeia CSR care am postat-o recent cu responsabilizarea celor care detin o arma. Simt nevoia sa o postez din nou:

Un răspuns to “Puterea armei”

  1. takeda Says:

    no comment

Lasă un răspuns

