capsula timpului

Ma foarte pregatesc sa plec inspre Bucuresti. Sper sa descopar inca ceva care imi place in capitala de aceasta data.

N-as vrea sa plec inainte de a mai da cateva detalii despre „Capsula timpului”.  Filmuletul de mai jos este foarte descriptiv pentru proiectul in sine. Urmeaza inca un film cu realizarea lucrarii, dar va mai dura putin.

Seara de ieri chiar a fost o calatorie in timp si cred ca fiecare dintre cei prezenti in sala s-a gandit ca isi doreste sa mai traiasca macar 50 ani🙂 pentru a vedea ce se intampla la desfacerea ei.

Am aflat ca toti copii nascuti astazi vor primi o cheie si vor fi mostenitorii capsulei. Deja ii leaga si altceva decat o simpla zi de nastere. In speranta ca va fi la deschiderea capsulei in 2058, l-am adus aseara la eveniment si pe nepotelul meu de 3 ani. Sper sa isi aminteasca si sa povesteasca mai departe.

Voi mai reveni la aceasta tema, pentru ca este cu bataie lunga in timp. Dar deocamdata, pentru acest mesaj, timpul meu este foarte scurt🙂.

Ce spun deocamdata:
Ziarul de Iasi – se poate vedea si o filmare de la eveniment
Evenimentul

Etichete:

Lasă un răspuns

