Cheile timpului

5 copii vor deschide peste 50 ani capsula timpului care si-a inceput calatoria pe 6 octombrie 2008, la 600 de ani de atestare documentara a Iasului. Ma intreb oare cat de des ne vom gandi la ei sau cat de repede vom uita ca exista? Cei care sunt conectati la proiect cu siguranta vor sti mai des, mai multe despre ei. Dar ceilalti curiosi? //Partial si pe plan familial am experimentat ceva asemanator, la o distanta de numai 10 ani, dar in asteptarea momentului pareau a fi 100. Nu prea am simtul valorii materiale a obiectelor, „donez”, adica pierd multe:), dar cele pe care le asociez cu o stare, o persoana isi schimba valoarea. Am primit de la bunica mea la 8 ani un set de bijuterii intr-o caseta. Doar mi le-a aratat urmand sa intru in posesia lor cand implinesc 18 ani. Au creat o legatura de suflet intre mine, mama si bunica. Pana am implinit frumoasa varsta vroiam sa le vad la fiecare noua aniversare. Stiam ca sunt ale mele, ca le voi primi cu siguranta, dar nerabdarea isi facea loc din cand in cand. La 18 ani le-am primit, le am si acum si au un mesaj clar: familie. Si-au pastrat valoarea, chiar unele evenimente au amplificat-o. Imi doresc ca cei 5 copii sa aiba in timp o legatura de suflet cu iasul si chiar sa participe activ la dezvoltarea lui. r

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

