brad pitii

In vremea legendelor toamnei ale lui brad pitt mi se inroseau urechile la fiecare vizionare pe micile sau marile ecrane. Mai tarziu, mi-a placut in fight club si dupa asta ignore…Astazi, il gasesc pe coperta IV a unei reviste renumite adresate barbatilor intrebandu-ne „what are you made of?”…si-a pus mascuta aia de baietel inocent si intreaba pe toata lumea de origini. Ma gandesc ce i s-a spus la sedinta foto…”Stii Brad…ai tu privirea aia a ta cuceritoare..vreau sa o vad, acum!”🙂 Care i-o fi adevarata identitate ca eu nu mai stiu…am nevoie de putina hotarare..stiu, e actor, e normal sa pozeze, dar de la o anumita varsta in actorie te pozitionezi intr-o zona. Esti ori dur, ori bombonel, ca altfel nu mai ai credibilitate pe ecrane…PR ametitor.
Cum merge privirea bomboana intr-o revista adresata barbatilor? Ce naiba…te uiti la el cum se da la tine, tu fiind barbat…sau poate alta expresie nu are..
Reclama este in playboy.. Ma duce cu gandul la Lost in translation. Naspa pt brad…

In acest mom mi-e clar ca nu mai am nici o treaba cu privirile cersetoare de pupici, iertare fara motiv real si multa inocenta…scoteti-ma din target!

Etichete: ,

Lasă un răspuns

