Imi place astazi

Postez cateva imagini, ganduri, filme reprezintative pentru lucrurile care imi plac astazi. Astea mi-au venit in minte acum, de o parte maine nu o sa-mi mai placa asa de mult, dar e cert ca azi imi fac ziua buna.

Incep lista:

1. Motanelul meu Garfi – e curios cum in poze reusesti sa prinzi doar momentele placute. Cand face boacane nu imi vine sa-i fac poze…. Dragalasenia are o gramada de activitati distructive…cum ar multe cearceafuri, pilote schimbate din cauza ca face pipi de mult ce ne iubeste…la noi in pat!!!!. De cateva zile are si o maturica dusman, care il vegheaza…

Garfi 1

Garfi 1

Garfi 2

Garfi 2

Garfi 3

Garfi 3

Garfi 4

Garfi 4

E motanul britanic vagabond…British Shorthair Creme…fitos dle

2. iphone-ul cu tehnologia Apple pt ca e mai putin decat un calculator si mai mult decat un telefon.

Daca devine interesant…continuarea e aici:

Partea a 2-a
Partea a 3-a
Partea a 4-a
Partea a 5-a
Partea a 6-a
Partea a 7-a
Partea a 8-a
si mai sunt…

3. Kings Of Leon – Sex On Fire – sunt mai tari decat cafeaua

4. Malcolm Gladwell cu The Tipping Point – pt ca imi deschide noi orizonturi acum cand ii citesc cartea…si pt fata expresiva pe care o are:

Malcolm

Malcolm

5. Blogul asta si acelea pe care postez, pentru ca ma ajuta la dezoltarea personala si la o stare de bine zilnica…
Cam atat azi, voi mai avea zile dintr-astea….

4 Răspunsuri to “Imi place astazi”

  1. takeda Says:

    nu pot sa cred ca il pui pe Garfi in aceeasi „cardasie” cu iPhone🙂

  2. silverkit Says:

    explica-i te rog si domunului care a vrut sa il arunce pe geam ultima data cand a facut pipi la noi in pat…:)

    …sau esti un fan iphone si nu intelegi ce cauta motanelu’ acolo..:))))

    ambii imi sunt dragi…dar e clar ca nu se pot compara….

  3. Takeda Says:

    Garfi… bad! iPhone… good? nu stiu, eu am black berry si sunt foarte multumit. am insa Mac si nu pot spune ca dau pe afara de satisfactie.

    si nu, nu as putea sa aleg o masinarie care sa substituie catzelu’, matzoku, etc.

  4. silverkit Says:

    :))) voi v-ati vorbit…
    Sistemul de operare la mac lasa putin de dorit…dar, iphonul imi place impreuna cu softul… Adica l-au gandit ca un sistem util si apoi impresionant. Nu e in categoria business ca blackberry, dar iti faci treaba si acolo cu el.
    As putea spune ca e altceva, nu e numai un mobil…ieri mi-am mai instalat niste aplicatii…cooool:)
    Ca si blogu…e pt cei care vor mai mult:)
    Garfi toarce langa mine…deci e intru totul de acord.
    O zi buna!

Lasă un răspuns

