23.10 Imi place astazi

1. Sorela
E certareata, e familista, e prietenoasa, e dedicata, e frumoasa, e altfel decat mine, stie sa fie femeie, e curoajoasa si e doctorul meu stomatolog.

Are doi copii senzationali care imi seamana, are rabdare si in acelasi timp reactioneaza inainte ca eu sa gandesc.

Ma iubeste si o iubesc, am impartit aceeasi gasca in copilarie, rade la glumele mele si imi place sa o determin sa tipe la mine:). 

A fost dintotdeauna „schija” familiei, iar eu cea „hranace”. Stie sa organizeze o petrecere si stie mai ales sa implineasca astazi 30 ani frumosi.

La multi ani, Sorela!

Si felicitarea:

La multi ani, Sorela!

La multi ani, Sorela!

 2. Noul meu ceas care l-am primit cadou de ziua mea. Inca nu e ziua mea, dar urmeaza in curand. Tata profita de fiecare data de ziua sorelei….si scapa de doua chestii o data🙂. Uite-asa, vechea mea pasiune pentru ceasuri a revenit si am la mana un ceas Fossil pe care l-am ales din vina designului. Si pentru ca e Fossil, adica mai scumpicel…a contribuit si sorela..Multumesc!

Iacatal…

Stop..al meu!

Stop..al meu!

3. Automotivare
Pentru ca sunt proiecte la care imi doresc sa lucrez, dar le aman din cauza celor urgente si importante…mi-am agatat deasupra computerului un mesaj, facut rapid in Corel, dar care sper ca o sa-mi atraga atentia in fiecare zi sa ma tin de program…”Hai ca se poate!”

Do not disturb!

Mark your way!

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

