Cu Fiat 500 la joaca

E simpatic. Te amuza. Iti atrage privirea. Te asculta. Merge cu tine oriunde iti doresti. Te cheama la joaca. Nu se supara daca esti agresiva cu el din cand in cand. Iti canta. Nu ocupa mult spatiu. E caraghios langa altii mai mari ca el. Este al meu. Fiat 500.

Faptul ca imi zambesc oamenii pe strada, cand efectiv, nu am facut nimic amuzant, face parte din sharmul masinii pe care o conduc. Uit asta, uit cu ce merg, si mai vad cate un zambet la coltul gurii sau cate un coleg de semafor care isi lungeste gatul sa vada cum arata interiorul. O privire de 30 de secunde.:)

Zilele trecute m-am uitat in dreapta si era, pe bancheta din spate a masinii de pe banda cealalta, un domn care se stramba la mine. Cred ca ma ingana. Eu ma mai stramb cand nu-mi iese nush ce chestie. Parca eram niste copii, am zambit instant, dar sunt absolut sigura ca domnul fiat m-a ajutat sa devin caraghioasa.

Astazi 500tele ne-a chemat la joaca. Am topait pe langa el si ne-a dus pe dealurile de pe langa Iasi, mai departe de Copou. Ce-am facut? Imaginile tzipa, nu vorbesc:

Triplu salt

Triplu salt

Alergare

Alergare

Calibrare

Calibrare

Triplu tulup

Triplu tulup

Hide and seek

Hide and seek

)

Dublu axel🙂

Return to base

Return to base

M-ai prins!!!

M-ai prins!!!

Sun effect

Sun effect

Se pregateste...

Se pregateste...

Hai cu totii!

Hai cu totii!

Si acum, ajunsi acasa, meritam un vin si niste castane coapte? …mhm…

Mark your way!

Etichete: , , ,

2 Răspunsuri to “Cu Fiat 500 la joaca”

  1. takeda Says:

    Pooja vrea sa isi ia si ea… zici ca merita.

  2. silver Says:

    Depinde ce cauta. Pt mine e perfecta pt ca o conduc in oras. E totusi o masina sport, deci se aude motorul cum toarce si se simte fiecare denivelare din asfalt. Imi place sa o „pisc” destul de des…si sa „crosetez” in trafic😛. N-am stare. Masina arata foarte bine si ma simt excelent in ea, dar cel din dr poate sa nu simta la fel. Avand in vedere ca tu ai lexus, nu stiu ce model, dar pp ca e foarte confortabila, va completati dc ea isi ia fiat. Si poti sa te mai joci si tu din cand in cand. E clar ca vacantele le veti face cu masina ta. Brm brm…
    By the way… Sunt in bucuresti si diseara mi-am propus sa merg la film cu colegii mei…stii ce se mai joaca bun?

Lasă un răspuns

