Ne-am despartit, oficial

Colega mea mi-a ramas doar prietena, pentru moment. Nu, nu ne vom vedea la fel de des ca inainte, cum spune ea. Cele 10 ore din timpul programului, nu le vom mai avea si dupa. Dar vreo doua ore tot gasim noi de palavrageala…:) este mare nevoie.

M-a intrebat intr-o zi la serviciu, daca m-am imprietenit, cu o alta colega, intr-un moment cand discutam destul de mult cu ea. Si nu am stiut pe moment ce sa-i raspund, mai bine zis m-am balbait. Notiunea de prieten pentru mine este atat de vasta incat i-as numi pe toti cei cu care imi petrec timpul si ne distram, prieteni. Sau, la un moment dat, as putea spune ca nu am prieteni, dar ar fi o afirmatie falsa. Nu sunt o prietena dedicata, si asta o pot spune toate prietenile mele, sau pretinii. Constanta este ultimul lucru care ma caracterizeaza. Si inca sunt suprinsa de faptul ca traiesc si iubesc de zece ani acelasi barbat, bineinteles cu toate problemele si incercarile prin care pote trece un cuplu.
Pentru mine o prietena inseamna in primul rand impartasire…nu conteaza daca sunt lucruri bune sau rele, important e sa stii sa asculti si sa fii ascultat. Sa stii sa dai un sfat sau sa-l primesti. Cam asta cred ca am facut eu cu “Smart one” :) de doi ani incoace.

Deci, mi se rupe sufletul cand astazi, prima zi adevarata de serviciu, ea nu este. A plecat din motive cat se poate de fericite. David sper sa aprecieze cand se va face mare, tot ce face viitoarea lui mamica, acum:). Si sper sa o lase sa se intoarca pe baricade, cat mai repede. Ca doar e in avantajul meu.:)

Si o dedicatie, asa din suflet, pentru prietena mea, dupa superbul concert Directia 5, la care am fost impreuna sambata:

Sa ne fie de bine!

Etichete: ,

Lasă un răspuns

