Contractul de echipa – clauze

Aceste clauze sunt o insiruire de situatii prin care am trecut si pe care mi-a placut sa le vad grupate, stabilite de la inceputul unui proiect, astfel incat sa aiba un sens si sa adauge valoare echipei. Acest contract il vad ca pe un „bonus” pentru procedurile de comunicare intre departamente sau coechipieri. 

Bee team

Bee team

 

 

 

  1. Bun simt: este o clauza cat de poate de simpla si se rezuma la ceea ce crede fiecare ca este bunul simt. Poate fi o analiza a actiunilor tale, inainte ca ele sa se fi intamplat, plecand de la deviza : « Ce tie nu iti place, altuia nu-i face ».
  2. Trasparenta informatiilor: daca am aflat informaiti care ajuta echipa sa se dezvolte sau sunt relevante pentru proiectul la care lucram, ii dam share in echipa, nu doar celui care te evalueaza.
  3. Comunicare directa: Imi spui si iti spun direct ce gandesti referitor la tot ce presupune proiectul, actiune, decizie.
  4. Comunicam constructiv: Orice problema, conflict care apare are si o solutie. Ne bazam pe orientarea catre solutie.
  5. Responsabilitate: Sunt responsabil de actiunile, informatiile si propunerile pe care le am referitoare la proiect. Daca am gresit, stiu ca eu am gresit, daca a fost si altcineva implicat, isi asuma, imi asum. Nu analizam greselile, ci ne orientam catre solutie.
  6. Ne distram: Fiecare rezultat merita premiat. Daca mi-a placut ceva din ce a facut coechipierul ii transmit un mesaj simbolic cu feedback-ul meu pozitiv. Poate sa fie un banc, un mesaj…la alegerea fiecaruia. La terminarea proiectului meritam o intalnire la o bere…indiferent de rezultat.
  7. Feedback: Mesajele care iti sunt adresate, merita si un raspuns. Poti spune oricand ce ti-a placut si ai prefera sa se repete, cat si ce nu ti-a placut si ai fi vrut sa se intample intr-un anumit fel. Pentru cei care se cearta, vom face si un ritual de impacare. Ex: sa deseneze o inimioara pe care sa scrie numele colegului cu care s-a certat…ma ocup eu sa o scanez si este obligat sa o tina pe desktop o saptamana:). Propunere pot veni de la toti cei implicati in proiect.

 

 

Acest contract a inceput sa fie semnat virtual de colegii care participa la un proiect pe care tocmai l-am inceput. Sunt si eu curioasa de efectele lui pe perioada desfasurarii proiectului, deocamdata primesc raspunsuri cat de poate de pozitive si amuzante. Va tin la curent. 

Destul de subiectiv?

Etichete: , , , ,

5 Răspunsuri to “Contractul de echipa – clauze”

  1. Animaliciul74 Says:

    Nu vrei sa adaugi putin umor siteului tau :P? O poza haioasa cu animale care gse schimba in fiecare zi.
    Daca da, vezi pe animalici.ro/pentru-siteul-tau

  2. Elena Says:

    Nu ma pot abtine sa nu rad zgomos la comentariu de mai sus.
    Insa, in afara de asta, e tare interesant ce zici tu: reguli de comunicare orientate catre solutii, pozitive, neingraditoare. Nicidecum un regulament cat un indemn la a fi mai buni in tot ce faci, ca echipa.
    Inspirational, as zice! Bravo!

  3. silver Says:

    Merci :P…Ghici cine a raspuns primul cu „de acord”?🙂 Efectul mesajului a fost pentru moment cu raspunsuri amuzante si intrebari de genul..”Ce trebuie sa fac…”…which is very good…avand in vedere ca nu primesti „real things” in schimb.

    Comentariul de la animaliciul mi se pare si mie amuzant…am intrat pe website…ma gandesc sa-mi adun cateva poze cu Grafi si sa le postez aici si acolo…ca deja s-au adunat. Cred ca ai si tu cu Tanu…

  4. pogany Says:

    bey… esti buna la casa omului!!! dai idei interesante bune de aplicat si pe la alte scarbiciuri…:)
    te pot recompensa.. ar fi palcerea mea! numai ca nu stiu daca pot atasa aici fotografii…

  5. silver Says:

    ma bucur…trimite recompensa pe e-mail sau, daca vrei, poti pune linkul catre poza din galeria ta online. Posibilitati exista…:)

Lasă un răspuns

