KOL

Ascult meniul zilei de la Radio Guerrilla. Imi place. Au un playlist care se diferentiaza clar de celelalte posturi. Ultimul cadou primit de la kings of radio a fost Kings of Leon. Incep sa-i descopar din ce in ce mai mult, adica sap pe youtube si ascult piesele lor.

Astazi dimineata i-am asociat ca si impact asupra mea cu U2. It’s a must pentru mine sa merg la un concert U2. Sunt in cautare de un turneu prin Europa. Ma intereseaza cand, cum, pe unde vor canta…sunt in cautari.

Am vrut sa vad daca este vreo asociere intre cele doua formatii si la un search pe google imi apare U2 care lanseaza turneul din Statele Unite la San Diego, avandu-i in deschidere pe cei de la Kings of Leon, in 2005🙂

O piesa care inca n-au introdus-o cei de la Guerrilla in playlist si care imi place:

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

