Jumatatea plina a paharului

De sticla, de cristal sau de argint, paharul este o balanta a optimismului/pesimismului, din cand in cand. Daca il transpunem in ceea ce traim zilnic avem de ales in permanenta directia in care ne inclinam.

Zilele trecute o colega a fost concediata din motive mai mult sau mai putin justificate. Am gasit-o plangand. Nu-i corect, imi zic. Urmatorul gand a fost „ce pot sa fac?”. M-am dus la ea si am intrebat-o „ce s-a intamplat?”. Ea s-a uitat la mine contrariata cu ochii inlacrimati si mi-a raspuns pe un ton agresiv si intrebator in acelasi timp „cum ce s-a intamplat… am fost data afara!”. Ok, ii zic, stiu. Si ce ai de gand sa faci? Mi-a raspuns: „nu mai pot face nimic, daca ai sti….” si a inceput sa imi explice cu lux de amanunte ce i s-a intamplat ei groaznic. Am oprit-o. Nu era o surpriza pentru nimeni ce i se intamplase, chiar ea stia ca s-ar putea sa urmeze asta. Dupa 10 min de discutii aprinse pe tema si o imbratisare, a inceput sa rada. Am ajuns la acea „jumatate plina a paharului” de care avem nevoie toti in situatii limita. O proiectare fericita in viitor.

Pentru ca imi place sa ma uit adeseori la jumatatea plina a paharului, atat al meu cat si a celor din jur, am ales, nu din intamplare, sa postez un spot publicitar care iti arata ca exista tot timpul cineva care vede „Half Full” – „Partea plina”. De ce sa nu fii tu acela?

Half Full

Half Full

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

