Anul schimbarii

Intr-un moment in care recomandarile sunt sa fim cat mai cumpatati in alegeri si sa nu facem schimbari prea mari, eu m-am gasit sa-mi schimb traseul, sina, calea sau cum vreti sa o numiti. Povesteam mai de demult de un grafic si o linie a vietii pe care ma vad mergand. Acum schimb „macazul”  si intru pe alta linie, sper ascendenta, cum era si cea dinainte.

Mi-am facut calculele, m-am analizat si i-am lasat pe altii sa ma analizele, am tras linie, am fost cea aleasa si uite-asa s-a generat schimbarea.

In acest moment pot spune ca sunt fericita si savurez incet, profund fiecare moment. E clar ca nu mai e rutina, banal si necunoscutul isi face aparitia , iar eu mi-l fac prieten. E un prieten destul de periculos, dar imi place.

In facultate sustineam cu tarie faptul ca nu-mi place riscul si asta din dorinta de a avea totul pregatit si o doza mare de siguranta inainte de a lua o decizie. Dar in timp am realizat ca de fapt imi place si ca este cel mai important ingredient al evolutiei.

Start!

Etichete: , , ,

4 Răspunsuri to “Anul schimbarii”

  1. smartone Says:

    stii ce-mi place la blogul tau? ca daca nu vorbim o perioada pot afla de aici cum esti.
    bravo! keep going!

  2. silver Says:

    🙂 merci! n-am prea dat semne in ultima vreme..stii si de ce, dar recuperam noi!
    am niste vesti proaste de dat si ma gandesc de unde sa incep…luni va fi o zi cam crunta.

    Si ca sa vezi, azi am semnat un contract, i-am facut mamei de 1 an si mai e si ziua Unirii…o zi plina!

  3. Takeda Says:

    mult curaj!🙂

  4. silver Says:

    Multumesc! Mi-a trebuit. E ok. Deja am facut schimbarea psihologic, acum ma initiez…:)

Lasă un răspuns

