Iar se poate…

Adica a venit in vizita scumpa mea verisoara si cum mai povesteam pe blog, cand vine ea in vizita totul e posibil.  E cel mai simpatic om pe care il cunosc. Cum nu vine cu mana goala, never, am mai facut rost de niste new stuff in materie de something placut, adica www.yatzer.com si www.thecoolhunter.net, care au tot felul de nazdravanii iesite din comun. La ce e bun dau si eu share mai departe pe la prieteni.

Cand se intoarce in Sibiu, de atentia si deschiderea ei beneficiaza acei nonconformisti care viziteaza Chess Hostel www.chesshostelsibiu.ro . Am fost acolo si e o atmosfera desprinsa de realitate, intr-un cartier central linistit. N-am vazut fitze si bling bling, doar oameni care se gandesc la miile de lucruri simple ce te fac fericit. Ca sunt cuvinte, carti, povesti traite si impartasite, o cafea si o tzigara, muzica buna fara zgomot, contemplare, iubire…e locul unde „se poate”.

Intrare

Intrare

De prin-auntru..

De prin-auntru..

Si daca o intreb acum ceva…sigur imi raspunde cu „da”, deci …iar se poate…🙂

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

