Lost in translation

Cred ca am vazut filmul de 5 ori si tot l-as mai vedea. Actiunea filmului este atat de lenta si totul parca stagneaza, dar in acelasi timp intelegi fiecare minut si poti fi acolo oricand. Imi plac filmele care iti dau o anumita stare care depaseste umorul sau spaima, iti dau mai mult de gandit, de simtit, de trait.

„Rataciti printre cuvinte”, in sfarsit o traducere in limba romana care da sens titlului, este pentru mine un film de suflet pe care il regasesc din cand in cand.

Scena de la final lasa loc de interpretari, dar cand te plictisesti sa le cauti sau sa presupui, poti afla ce-i zice el ei, utiandu-te aici:

Oricum, finalul iti apartine…

Etichete: ,

2 Răspunsuri to “Lost in translation”

  1. Insane Says:

    Depinde de starea in care te gaseste filmul. Acum mi-as fi dorit sa ma plictisesc imaginandu-mi ca cei doi nu se vor mai reintalni niciodata decat in amintiri; next time…poate mi-i voi imagina ca au trait fericiti pana la adanci batraneti dupa ce eventual si-ar fi otravit fiecare perechea legala…nu sunt sadica, sunt eu😉

  2. silver Says:

    Hai ca m-ai facut sa ma mai uit inca o data:
    el zice: „I have to be leaving but I won’t let that come between us. OK?”
    ea zice: „OK.”

    Ce te face sa crezi ca se vor mai intalni? Eu am citit altceva printre randuri, sau poate sunt „lost”…in translation.

    Ma bucur ca esti tu.:)

Lasă un răspuns

