Si ce daca…

Ce-i drept nu stie prea multa lume de blog si celor care le spun probabil sunt cei cu care as vrea sa ma intalnesc mai des sau care cred ca ar rezona cu ce scriu. E adevarat ca e o discutie pe care eu o deschid si in acelasi timp e un monolog. Plus ca e o parere scrisa pe care am mai mult timp sa o dezvolt, asa…mai asezat..cum imi place. Iar pentru cei care cred ca blogu e echivalent cu „am o problema” as vrea sa le spun ca am mai multe🙂, si des, ma intreb tot timpul ce e cu mine si unde ma duc, ce fac acum si de ce.

Faptul ca prefer sa imi scriu gandurile on-line si nu intr-un carnetel, e unul care atrage si alte persoane in aceeasi grupa de gandire cu mine sau din contra, le revolta, dar macar exista comunicare. Adica trece de faza de expunere si de dorinta de a fi apreciat. Chiar daca ar ramane la stadiul asta tot e mai bun decat forma egoista a jurnalui mancator de hartie care sufera de lipsa de interactiune.

Inafara de acest „blog-problema”🙂 imi mai plac conversatiile alea lungi pe care le ai cu anumte persoane la un moment dat. Nu cred ca exista cineva care sa nu fi avut un parter de discutie care sa-i ofere o conversatie libera timp de cateva ore, fara macar pana atunci sa se fi cunoscut. Si aici ajung iar la subiectiv vs obiectiv si spun ca ce e mai placut decat sa fii descoperit si sa decoperi un om pe care nu il cunosti, prin intermediul unei conversatii obiective. Cu cat persoana de conversatie are pareri mai contrastante sau poate chiar complementare si este de neinteles, cu atat provocarea lansata este mai mare. Cel putin pentru mine.

Ma bucur de existenta tuturor persoanelor care le-am cunoscut pana acum si le voi cunoaste de acum incolo si imi doresc sa imi pastrez abordarea deschisa in a le descoperi. Nu ma intereseaza sa inteleg, ci pur si simplu sa vad armonie intre stare-gandire-traire. Si nu armonia de care am eu nevoie ci armonia lor…cea care ii face fericiti si constienti de sine.

Hai noroc!

Etichete: , , ,

3 Răspunsuri to “Si ce daca…”

  1. takeda Says:

    am avut si eu dilema asta. pana cand am realizat ca, intr-adevar, „si ce daca…”. acum sunt foarte mandru de blogul meu…

    si asta pentru ca ma ajuta sa imi amintesc cum gandeam acum un an. recitind anumite post-uri imi pun diverse probleme: „this is f@#$%g pathetic” sau „ce oi fi vrut sa zic” sau „wow! ce bine curge”.

    ca sa iti faci o idee, Pooja mi-a zis la un moment dat: „e interesant ce pui acolo… doar ca e cam complicat. Uite, Elena scrie mai clar, fie ca scrie ce-i trece prin minte”. de atunci caut sa scriu cat mai clar si simplu…

    poate te ajuta…😉

  2. Mike Says:

    Just passing by.Btw, your website have great content!

    _________________________________
    Making Money $150 An Hour

  3. silver Says:

    Takeda, e bine ca te regasesti in blogul tau. Mie imi place si il citesc.
    Si Pooja are dreptate, devine complicat din cand in cand…iar atunci citesc comentariile ca sa inteleg🙂. Sper ca motanu’ vostru e bine. Garfi e un zgarietor de canapele si usi…

    Eu sunt mai constienta de mine de cand scriu pe blog. Deci daca mi-ar spune acum cineva sa ma opresc, i-as spune si eu…

Lasă un răspuns

