Deschidere

In sfarsit pot spune ca am deschiderea de care aveam nevoie. Si aici ma refer la comunicare. Conexiuni, oameni, senzatii, echipa, nou, si toate facand parte din categoria – este posibil daca iti doresti. Credeam ca-mi va fi mai greu, dar cu fiecare zi imi place din ce in ce mai mult.

In alt registru – Am avut ieri o preintalnire de organizare a intalnirii de 10 ani de la terminarea licerului. A fost super! Au fost acolo colegii care stateau in banca din fata mea pe care i-am chinuit la propriu…si care ieri mi-au creat o senzatie de comprimare a timpului si a apropierii de acele ghidusii pe care le faceam impreuna in timpul orelor si a pauzelor.

Ne-am regasit cu totii mai grasi🙂, mai maturi, dar cu sufletele din liceu, si cu mintea descatusata de toate compexele tineretii.

Am descoperit ca fiecare isi traseaza linii si se uita in urma sa vada cum sta pentru proiectarea unui viitor mai bun. Am descoperit ca intrebarile despre tine si cei din jur inca mai exista. Deci ne redescoperim in fiecare zi. Am descoperit aceeasi colegi trazniti:) si totusi altii.

10 ani!!!!

S-au intamplat foarte multe in ultimele 2 saptamani si in continuare cred ca este anul schimbarii.

Astazi am dat o primavara pe iarna si am zambit cu drag celor care i-am avut aproape!

Maine e o zi ca ieri, pentru ca n-am avut weekend…Deci tot weekend:)

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

