Tentatii

Pentru mine sunt tot timpul prea multe si cred ca din politete:) mi-e cam greu sa le refuz. Aceste tentatii te introduc la un moment dat intr-o zona care as compara-o cu o banda rulanta. Dar nu o banda rulanta care urca, ci aceea liniara de la aeroport pe care daca te-ai inscris cam esti obligat sa o urmezi pana la capat.🙂 Mi s-a intamplat sa intru la propriu pe o astfel de banda si sa stau …si ma gandeam oare de ce cei care merg pe langa mine, si nu sunt pe banda, ma intrec? Mi-am dat seama ca ritmul tot eu mi-l pot stabili, nu banda. Si am inceput sa merg.

Cam asa ma simt acum, sunt prinsa in ritmul unor evenimente, dar in acelasi timp am nevoie de ritmul meu, care sa il completeze pe cel dat.

Si am pasit…

Etichete:

Lasă un răspuns

