Bai Omule

Am participat in seara asta la un eveniment neconventional. Mi-am reconfirmat cateva puncte de vedere asupra comunicarii cu cei din jurul tau/meu. Si imi ajunge pentru o saptamana sa ma bucur. E clar…vineri13, nu e o zi cu ghinion, nici cu noroc, e cum se nimereste, sau mai bine, cum ti-o faci.

Identitatea tine de fiecare persoana. Nu-i de imprumut, dar e de admirat. Pentru unii e mai ok sa traiasca la fel…pentru siguranta sau din comoditate. Dar sper ca pentru multi altii sa fie incomod sa traiasca altfel si sa le placa.

Mark your way!

Etichete: ,

3 Răspunsuri to “Bai Omule”

  1. Takeda Says:

    m-ai luat prin surprindere… nu ma prind ce vrei sa spui 🙂

  2. silver Says:

    M-am complicat putin acolo, dar mi-a placut 🙂 Si-apoi…dupa cateva beri :)).

    A fost un vernisaj pentru o expozitie de pictura-sculptura a unor talentati tineri artisti ieseni. Mi-a placut cum se imbina spatiul neconventional creat de acesti artisti cu un centru comercial.

    Dupa o sesiune de shopping poti respira putin neconventional, original si… cum vrea sa-i spuna fiecare. Avem nevoie de acest lucru, dupa cum avem nevoie si de shopping si alte ritmicitati mai mult mai mai putin comerciale.

    Mark your way!

  3. Takeda Says:

    e o idee mai clar acum 🙂

Lasă un răspuns

