Kider cu surprize de moda veche

Am luat din supermarket un set de trei oua Kinder de acelea bune de care se faceau odata, cu ou adevarat de ciocolata, nu crema alba si galbenus de ciocolata cum se fac acum. Scopul initial a fost de a-l suprinde pe Tudor cu un raspuns nou la clasica intrebare „Ce mi-ai adus?”. De obicei nu ii aduc nimic, dar nu rezist tentatiei cand merg cu el la cumparaturi si imi arata sute de posibilitati de cadouri instant si imi prezinta excelente motive sa i le ofer.
Deci am luat pachetul de Kinder cu suprize si l-am pus in geanta sa ma asigur ca este acolo la urmatoarea confruntare cu Tudor. L-am descoperit a 2-a zi la serviciu si gata. Din 3 buc a ramas unul, pt ca am impartasit experienta oului de moda veche cu colega mea draga. Cel ramas mi-am propus sa il daruiesc altui copil, David, dar am uitat sa il iau de pe birou la plecare. In final, adica acum 3 min, l-am devorat si pe ultimul.

Cum atat am avut de spus astazi, in timpul digestiei oului de ciocolata. Stiu ca nu e un mesaj foarte important si n-am sa salvez omenirea cu acest post, dar m-a facut sa ma simt din nou copil, o experienta data de Kinder, ceea ce e un punct forte pentru brand. Good for them.

Etichete: , , ,

2 Răspunsuri to “Kider cu surprize de moda veche”

  1. Insane Says:

    Atunci poate ti-o fi dor intr-o zi sa mai copilaresti si cu noi, „gasca de copii All cool”.
    Cand mai mananci un ou Kinder, sper sa-ti aduci aminte si de colectia de pe biroul meu, si sa faci o donatie…cat mai sunt inca acolo, oricum colectia va ramane, semn al existentei mele indelungate in acel birou😦
    Multumesc anticipat.

  2. silver Says:

    Ou kinder n-am mai mancat de atunci…:) dar promit ca urmatoarea supriza ajunge in colectia ta de pe birou. Am sa o pastrez in geanta, la fel ca multe alte mii de chestii, pana ne intalnim. all cool si copiii nu pre merg impreuna😛

Lasă un răspuns

