DeviantART – resursa

Mai exact www.deviantart.com un website cu multe resurse creative de la new generation kids. Am mai auzit de el intr-o fraza aruncata, dar astazi am primit o invitatie de la un membru pentru a ma uita pe cateva imagini. Incep cu cele pe care le-am descoperit la Anibas – http://ana-anibas.deviantart.com/ o tanara domnisoara cu o doza mare de energie creativa si motivul accesarii website-ului:

i__m_just_a_kid_by_ana_anibas

kitty_by_ana_anibas

innocence_by_ana_anibas

Si daca tot mi-a deschis apetitul catre acest website, am navigat hai-hui si am mai vazut:

5_o__clock_kids_by_zuttooo

poster_by_381blablabla

 

 

 

anti_coke_poster

Multumesc Anibas!

Etichete: , ,

Un răspuns to “DeviantART – resursa”

  1. Anibas Says:

    multumesc pentru afisarea lucarilor !!!
    >:D<

Lasă un comentariu